یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

مفتی‌ها و شیوخ جماعت اخوان‌المسلمون تمام اين موارد را مباح و حلال اعلام کرده و تأکید کرد که ما بیانیه‌ای صادر کردیم و در آن ضمن اینکه به وفاداری طایفه علوی به نظام حاکم بر کشور و نفرت دیگر طوایف سوریه از آنها اشاره کردیم،‌ تأکید نمودیم که ریختن خون‌ آنها، تعرض به زنان آنها،‌ کشتن کودکان آنها و حمله به محل سکونت‌شان مجاز و حلال است و همه طوایف در سوریه می‌‌خواهند که از دست آنها خلاص شوند.



ادامه مطلب...
تاریخ: 21 / 3 / 1391برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات


ادامه مطلب...

تاریخ: 30 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از ایالات متحده آمریکا حاکی از آن است که دختری مصر به نام "شیما" که اخیرا به آمریکا سفر کرده، پس از اعلام ارتداد از دولت آمریکا پاداش دریافت کرد.

گفتنی است پاداش این دختر جوان مصری بخاطر ارتداد، دریافت پاسپورت آمریکایی بود. وی برای این کار در یکی از دادگاه های آمریکا حضور یافته و سوگند یاد کرده بود. این کار جدید ترین روش ضد اسلامی دولت آمریکا برای جذب جوانان مسلمان و از بین بردن اعتقادات اسلامی آنان است.

قابل ذکر است روزنامه "لوس آنجلس تایمز" در شماره روز گذشته خود نیز این خبر را تأیید کرد و نوشت: "شیما" اکنون در شهر "ایرفینگ" سکونت دارد. او اکنون قصد دارد وارد دانشگاه شود و به تحصیل در رشته حقوق بپردازد. از دیگر آرزوهای وی، پیوستن به اداره پلیس آمریکا (FBI) است.




تاریخ: 8 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

یهودیان برای منحرف کردن دین اسلام، از همان روش قدیمی خود در رابطه با دین مسیحیت یعنی نفوذ، کسب مقبولیت و سپس تحریف و جعل استفاده کردند.



ادامه مطلب...
تاریخ: 6 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

شیخ «یاسین عجلونی» از شیوخ وهابی اردن در سخنرانی چند روز پیش خود با مطرح کردن ادعاهای عجیبی، به ساحت مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف اهانت کرد. این چهره وهابی در ادامه ادعاهای خود گفت: بر اساس روایات موجود، فرزند «ملک عبدالله دوم»، همان "مهدی منتظر" است که در آخرالزمان ظهور خواهد کرد!



ادامه مطلب...
تاریخ: 5 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات
ارسال توسط تسبيحات

 مشرق: جمعه گذشته به مناسبت روز «كهنه سربازان»، فعالان و سياستمداران ضدمسلمان در شهر كوچكي حوالي نشويل واقع در ايالت تنسي گرد هم آمدند تا دست به برگزاری همایشی بزنند. در حاشیه این همایش، ريك وميك نماينده ايالت تنسی ــ يك سياستمدار محلي از منطقه مورفريزبورو كه به دليل اظهارنظرات تند و آتشين خود عليه دين اسلام معروف است ــ طی مصاحبه‌ای گفت كه تمام سربازان مسلمان بايد از ارتش آمریکا كنار گذاشته شوند.



ادامه مطلب...
تاریخ: 30 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

تا آمدن همه زائران به ايران زمان زيادي باقي نمانده است و اين روزها كه مكه خلوت‌تر شده، فرصت مناسبي براي ديدن نقاط ديگر اين شهر تاريخي و مقدس است. 



ادامه مطلب...
تاریخ: 30 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 یکی از شاهدان عینی که امکان ورود به لانه جاسوسي رژيم اسرائیل در قاهره را پیدا کرده بود، تأکید می‌کند که روی پادری درهاي دستشويي‌ها، تصویر قرآن نقش بسته بود.



ادامه مطلب...
تاریخ: 25 / 6 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 اين اظهارات مقام سيا خود شاهدي بر اين مدعاست كه وهابيت و تقويت آن در سياست‌هاي آمريكا نقشي به سزا دارند و ايالات متحده در اتخاذ تمامي سياست‌هاي خود به گونه‌اي عمل مي‌كند كه اين تفكر كه ضامن منافع آمريكاست، تقويت شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: 20 / 6 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 12297
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1